Az "Anyádat hívd, ne a 112-t!" szlogennel kampányol a rendőrség

A kemény témához illően erős szlogent választottak egy új, központi népnevelő kampányhoz, a főszereplő Janklovics Péter színész-stand upos ugyanis az

"Ilyenkor anyádat hívd, ne a 112-t!"

poénra futtaja ki a rendőrség által megosztott kampányvideót. Az üzenet az, hogy emberek halhatnak meg azok miatt az ökrök miatt, akik nem a rendőrségre, a tűzoltóságra vagy a mentőkre tartozó piszlicsáré ügyek miatt hivogatják a 112-es számot.

Az alapötlet remek, a kivitelezés vegyes, de Janklovics sérülései dicséretesen undorítóak. A színész többek között onnan lehet ismerős, hogy 2009-ben és tízben az általa alakított suttyó volt a Sziget fesztivál reklámarca.

A független magyar sajtónak soha nem volt olyan nehéz dolga, mint a járvány alatt.

A kormány nem enged újságírókat az egészségügyi intézmények közelébe, és a járvánnyal kapcsolatos legalapvetőbb adatokat sem osztja meg a nyilvánossággal. A közmédia és a többi propaganda csatorna mindent megtesz a valós helyzet elkenéséért.

A 444-en az elénk állított akadályok ellenére is be tudjuk mutatni, hogy áll a járvány Magyarországon és a világban. A pontos számokat, aktuális trendeket bemutató grafikonjainkból, infografikáinkból több millióan tájékozódnak.

Az ezeket összegyűjtő járványadat-oldalunk az utóbbi hónapokban átvette a közszolgálati média szerepét. Olvasóinkat ezzel nem csak tájékoztatjuk, hanem segítünk nekik egészségesnek maradni, és megőrizni szeretteik egészségét is.

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.