Az "Anyádat hívd, ne a 112-t!" szlogennel kampányol a rendőrség

A kemény témához illően erős szlogent választottak egy új, központi népnevelő kampányhoz, a főszereplő Janklovics Péter színész-stand upos ugyanis az

"Ilyenkor anyádat hívd, ne a 112-t!"

poénra futtaja ki a rendőrség által megosztott kampányvideót. Az üzenet az, hogy emberek halhatnak meg azok miatt az ökrök miatt, akik nem a rendőrségre, a tűzoltóságra vagy a mentőkre tartozó piszlicsáré ügyek miatt hivogatják a 112-es számot.

Az alapötlet remek, a kivitelezés vegyes, de Janklovics sérülései dicséretesen undorítóak. A színész többek között onnan lehet ismerős, hogy 2009-ben és tízben az általa alakított suttyó volt a Sziget fesztivál reklámarca.

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.