Megjelent a legjobb című helyreigazítás a kormánymédia történetében

Ha nem lenne annyira szomorú, akkor irtó vicces lenne, hogy a magyar kormánymédia mennyire nem igazi sajtó. Ezt a legjobban talán a választások előtt kormányzati megrendelésre készült totál kamu lejárató cikkeik miatti helyreigazítások illusztrálják. A legutóbbi példány a Ripostban jelent meg azzal a Tanú 3.- című, egyelőre el nem készült filmbe illő csodás címmel, hogy

Vona Gábor NEM koc­cin­tott az aradi tá­bor­no­kok ki­vég­zé­sére és NEM Hay­nau híve!

Maga a “cikk” is parádés, minden sora kincs, nekem az a kedvenc mondatom belőle, hogy

Va­lót­la­nul ál­lí­tot­tuk, hogy Vona Gábor la­banc­nak tartja magát.

Aki sírva akar vigadni, annak itt az egész cikk. Az elejére betoldott helyreigazítás alatt ott az eredeti hazugság.


Ahogy a napokban mindenki láthatta, Magyarországnak csak akkor van jövője, ha lesz független sajtója. Ezt olvasóink is így gondolhatják, hiszen

ALIG EGY HÉT ALATT REKORDÖSSZEGGEL, 5 MILLIÓ FORINTTAL SEGÍTETTÉK A 444 MŰKÖDÉSÉT.

Ahhoz, hogy a 2019-ben is megőrizhessük függetlenségünket, a Te támogatásodra is szükségünk van. A célunk 2018 végéig 50 millió forintot összegyűjteni az olvasóinktól, akik ebből 41 milliót már össze is dobtak. Nagyon köszönjük!

DE HOGY TÉNYLEG ELÉRHESSÜK A KITŰZÖTT CÉLT, KÉRJÜK TÁMOGASD MÉG IDÉN A 444-ET!

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.