89 milliárd forintnyi tömény került a kosarakba a magyar boltokban tavaly szeptember és idén augusztus között a Nielsen kutatása szerint, amit a Világgazdaság közölt. Ez tíz százalékkal több, mint tavaly. Gyomorkeserűből fogyott a legtöbb (27 százalék), a gin divatos ital lett, a vermut és a brandy veszített a népszerűségéből.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.