ByeAlex és Hiro számával reklámozza magát a Michael Kors

Új fejezet kezdődik a 444 életében.
Érdekel

Az AK26-ból ismerős Hiro és a ByeAlex néven is alkotó Senkise még áprilisban jelentette meg a közös számát, a Korskorskorst, amiben inkább csak viccelődtek a rongyrázáson. 

De úgy látszik, a Michael Korsnak megtetszett a szám, mert a legutóbbi reklámját ezzel tolta ki az Instára:

A megjelenésről ByeAlex a 24.hu-nak elmondta, hogy a kiadója kapcsolatban áll nemzetközi publishing cégekkel és ügynökségekkel, és még nyár elején egy ajánlóban jutott el a Michael Korshoz a daluk, amire azonnal le akartak csapni az új nemzetközi online kampányukhoz. 

Olvastátok, láttátok, hogy milyen világ lett itt. A járvány miatt fogynak a reklámok, a kormány miatt fogynak az újságok. Ebben a helyzetben a mi jövőnk is bizonytalanabbá vált, mint az elmúlt 7 évben bármikor. Ha folytatni akarjuk, akkor új fejezetet kell nyitnunk a 444 történetében.

Mi kitartóan mutatjuk, hogy milyen világ van. A szűkülő magyar nyilvánosság miatt most még fontosabb, hogy maradjon Magyarországon megbízható hírforrás. Olyan újságírók, akik megírják az igazat. Ehhez viszont - a ti segítségetekkel - változnunk kell.

Lépj a Körön belülre, regisztrálj, és járulj hozzá az újság működéséhez, cserébe még jobb, erősebb, nagyobb 444-et kapsz!

Koronavírus Hírek, háttér
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.