A Magyar Turisztikai Ügynökség 1,9 milliárd forintból építheti tovább az országmárkát
2018 szeptember 07., 21:35
A borzasztóan híres popsztár, Ellie Goulding új klipje Budapesten forgott, de nem ám csak úgy magától, hanem a Magyar Turisztikai Ügynökséggel folytatott „együttműködés” keretében, amely nyilván adóforintok Goulding zsebe felé való gurulását jelenti.
Az Orbán Ráhel szellemi holdudvarában szárba szökkent, közpénzmilliárdokkal gazdálkodó ügynökség célja ezúttal az volt, hogy azokat fiatalokat szólítsa meg, akik elsősorban az online térben aktívak, és a hagyományos marketing módszerekkel nehéz őket elérni - írja a Kreatív.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.