Azzal reklámozzák a vegánságot a férfiaknak, hogy mindig fel fog állni tőle a cukkinijuk

A "hagyományos" férfiasság HALOTT. A férfiak szexuális teljesítőképességének titka a zöldség.

Ezzel a szöveggel posztolta ki a PETA nevű globális állatvédő szervezet a legfrissebb reklámfilmjét, amivel arra próbálja rávenni a világ férfijait, hogy térjenek meg vegánnak.

Ezt olyan módon teszik, hogy kissé gyengeelméjűnek tűnő férfiakat mutatnak, akik a zöldségfaszukat lóbálva táncolnak és ugrabugrálnak. 

A PETA friss kampányában az Amerikai Pszichológusok Társaságának egyik friss, kifejezetten a férfiakkal foglalkozó dokumentumára hivatkozva - bátor átkötéssel - a hagyományos értelemben vett férfiassággal járó káros tünetek között említi, a nőkénél magasabb öngyilkossági arány, a dominanciára és az agresszivitásra való hajlam és az öregkori magányosság mellett azt, hogy az amerikai férfiak kevesebb gyümölcsöt és zöldséget, viszont 57 százalékkal több húst esznek, mint a nők. 

Az erről szóló kampányanyagban olyan fantasztikus gondolatmeneteket lehet olvasni, mint

"A férfiak, akik steaket, hotdogot és hamburgert esznek, azt gondolva, hogy ezektől lesznek "igazi férfiak", idő előtt a sírba eszik magukat."

A kampányhoz poszterek is tartoznak, amiken sportolók és más, bizonyítottan nagyon erős - és persze közben növényevő - férfiak láthatók. Patrik Baboumiantól, "Németország legerősebb emberétől" az a mottó szerepel a képe mellett, hogy

"A világ legerősebb állatai növényevők. A gorillák, a bölények, az elefántok és én."

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.