Orbán Viktor influencer olyan reklámposztot tolt ki az előbb, hogy a GVH adja a másikat

gazdaság
2019 február 11., 09:16

Ritkán látni annyira egyértelmű, ugyanakkor jelölés nélküli reklámposztot, mint amit Orbán Viktor 644 ezer fb-követőjével osztottak meg az előbb. 

link Forrás

A miniszterelnök a hirdetést mégcsak álcázni sem akarta valamilyen "támogassuk a magyar ipart"-típusú felütéssel: egyszerűen kiposztolta a Mészáros Lőrinc érdekkörébe tartozó malomipari cég, a Viresol céges jelmondatát - A búzában hiszünk - mellé pedig odarakott egy fotót egy, a cég nevével ékesített bizarr tárgyról.

A Versenyhivatal majdnem másfél éve már közzétett egy ajánlást online influencereknek arról, hogyan kell jelölniük a szponzorált posztjaikat. Az ismert politikus-influencer ebben a bejegyzésében nem jelölte sehogyan sem, hogy reklámról van szó.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.