Orbán Viktor influencer olyan reklámposztot tolt ki az előbb, hogy a GVH adja a másikat

2019 február 11., hétfő 8:16
200

Ritkán látni annyira egyértelmű, ugyanakkor jelölés nélküli reklámposztot, mint amit Orbán Viktor 644 ezer fb-követőjével osztottak meg az előbb. 

A miniszterelnök a hirdetést mégcsak álcázni sem akarta valamilyen "támogassuk a magyar ipart"-típusú felütéssel: egyszerűen kiposztolta a Mészáros Lőrinc érdekkörébe tartozó malomipari cég, a Viresol céges jelmondatát - A búzában hiszünk - mellé pedig odarakott egy fotót egy, a cég nevével ékesített bizarr tárgyról.

A Versenyhivatal majdnem másfél éve már közzétett egy ajánlást online influencereknek arról, hogyan kell jelölniük a szponzorált posztjaikat. Az ismert politikus-influencer ebben a bejegyzésében nem jelölte sehogyan sem, hogy reklámról van szó.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt