Nem tudják befejezni márciusig a 3-as metró felújítását

Új fejezet kezdődik a 444 életében.
Érdekel

Nem készül el teljesen a 3-as metró felújítása márciusig, ugyanis elmaradások vannak a munkában, írja a Közlekedési Dolgozók Szakszervezetének hírlevele alapján a Világgazdaság. Ugyanakkor a szakszervezet vezetője szerint olyan munkák csúsznak, amelyek a színfalak mögött is elvégezhetők, és nem zavarják az utasokat.

A minimális követelmények, így a pályabiztosító, a gépészeti és a szellőzőberendezések, valamint a tűzvédelem működésének tesztelése március elején kezdődhet, amikor feszültség alá helyezik a pályát.

A tervek szerint a szakasz átadása után egy hétig a 3-as metró teljes vonalán közlekednek a szerelvények, majd ezután zárják le a déli részt a Kőbánya-Kispest és a Nagyvárad tér megálló között. Az északi szakaszon normál üzemidőben zajlik a közlekedés, de a középsőn vasárnaponként vágányzár lesz a pályafelújítás folyamatossága miatt.

A déli szakasz lezárásakor egy vágányt szabadon kell hagyni, mert azon jutnak el reggel a szerelvények a nyitott Újpest–Nagyvárad tér szakaszra, este pedig a Kőér utcai kocsiszínbe.

Olvastátok, láttátok, hogy milyen világ lett itt. A járvány miatt fogynak a reklámok, a kormány miatt fogynak az újságok. Ebben a helyzetben a mi jövőnk is bizonytalanabbá vált, mint az elmúlt 7 évben bármikor. Ha folytatni akarjuk, akkor új fejezetet kell nyitnunk a 444 történetében.

Mi kitartóan mutatjuk, hogy milyen világ van. A szűkülő magyar nyilvánosság miatt most még fontosabb, hogy maradjon Magyarországon megbízható hírforrás. Olyan újságírók, akik megírják az igazat. Ehhez viszont - a ti segítségetekkel - változnunk kell.

Lépj a Körön belülre, regisztrálj, és járulj hozzá az újság működéséhez, cserébe még jobb, erősebb, nagyobb 444-et kapsz!

Koronavírus Hírek, háttér
Kapcsolódó
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.