Kicsit több mint két év alatt 56 milliárdot költött a kormány sorosozásra

Újabb 10 milliárdot költ a kormány a már jól ismert kék-fehér, Soros György arcképével ellátott plakátokra. A kiadást a Miniszterelnöki Kabinetiroda azzal indokolja, hogy a kormány „alapvető közérdeknek és demokratikus kötelességnek tartja, hogy a meghatározó kormányzati intézkedések kapcsán a magyar állampolgárok naprakész, minél több és minél részletesebb információt kapjanak”.

A g7.hu azt írja, a még januárban aláírt, de csak most közzétett szerződés a legnagyobb a maga nemében, pedig ez már a 13. hasonló megállapodás. Az elmúlt alig több mint két évben összesen 56,6 milliárd forint ment el ilyen célra. 

Hogy pontosan mire megy el az a rengeteg pénz, így sem igazán derül ki. Az elvégzendő munkákat a szerződés mellékleteként hat oldalon részletezik, ebből lényegében semmi nem derül ki egyértelműen. A 10 milliárd forintból finanszírozott kampányokról is csak annyit lehet megtudni, hogy 1-10 lesz belőlük. 

A megbízást ezúttal is a nyíltan Fidesz-szimpatizáns Balásy Gyula ügynökségei kapták, igaz, a legutóbbi keretszerződésből mindenki mást kizártak, így jelenleg az állami kommunikációra elköltött közpénz-milliárdok csak ezeken a cégeken folyhatnak keresztül, bármiféle verseny nélkül.

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.