Leépítések kezdődhetnek a kormánypárti médiaalapítványnál

A 2018-as választás titkos története 84 színes oldalon.
Megveszem

A 24.hu értesülései szerint az Echo TV Angol utcai székházába vezényelték át a Hír TV munkatársainak egy részét, miután péntektől az Echo stúdióiban készülhet mindenkét kormánypárti csatorna híradója. A lap szerint 20-40 embert, vágókat, operatőröket és riportereket helyeztek rendelkezési állományba, ez a csoportos létszámleépítés előszobája lehet. A 24 szerint a változások eredményeként lényegében mindkét csatornán ugyanaz a híradó lesz majd látható, csak más olvassa majd fel a híreket.

Amikor az ország járványellenes intézkedésekre vár, a kormány saját hatalmának bebetonozását tartja a legfontosabbnak. Ezermilliárdos közvagyon ellopásának legalizálása, ideológiai hadviselés a szexuális kisebbségekkel szemben, a választási törvény sokadik megváltoztatása, az ellenzéki együttműködést megakadályozandó... és lesz itt még ötlet. Tavasszal a rendkívüli intézkedések bevezetésének napján megszállták az Indexet. Most mi következik? Addig támogasd a szabad sajtót, amíg lehet! Lépj be a Körbe, vagy támogasd bármekkora összeggel a 444 szerkesztőségét!

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.