Minden negyedik magyar tinédzser influenszer akar lenni

„Minden mindegy már! zúgjon fel a tengerek alja!
hányódjon fel a genny! jöjjön a forradalom!
Jöjjön a barbárság!”

- írta Babits Mihály, miután először olvasta a Be Social tinédzserekről szóló felmérését, amiből kiderül, hogy a magyar fiatalok majdnem negyede, 24 százalékuk infuencer szeretne lenni. A cég sajtóközleménye szerint felnőttek számára is egyre vonzóbb ez a lehetőség.

Arról, hogy egyre többen igyekeznek minél profibb videókat és képeket készíteni a netes követőiknek, az is árulkodik, hogy egyre több kifejezetten erre alkalmas kamera fogy az elektronikai áruházakból. Papp Balázs, a legnagyobb műszaki áruházlánc, a MediaMarkt területért felelős kategóriamenedzsere szerint míg korábban az akciókamerák szezonális árucikknek számítottak, „2016-ban 40-50, tavaly is még közel 10-20 százalékos forgalomnövekedést regisztrálunk ennél a műszaki terméknél. Megfigyeltük, hogy a karácsonyi időszakot követően a májustól júliusig tartó időszakban ugrik meg leginkább az értékesítés, ami egyértelműen összecseng az egyik legnépszerűbb videómegosztón megfigyelhető tartalommegosztási csúcsidőszakkal,

és az iskolai szünidő kezdetével.”

Ne feledjük, a Biblia, egészen pontosan Ezékiel könyvének 13. fejezete így ír az influencerekről:

„Ezért így szól az én Uram, az Úr: Mivel hiábavalóság a beszédetek, és hazugság a látomásotok, azért én ellenetek fordulok! – így szól az én Uram, az Úr. Kezem ránehezedik azokra a prófétákra, akik hiábavalóságot látnak, és hazugságot jósolgatnak. Nem maradnak népem körében, nem írják be őket Izráel házának a könyvébe, és nem jutnak el Izráel földjére. Akkor megtudjátok, hogy én, az Úr vagyok az Úr!”

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.