A 4-6-os villamos felújításának rövid krónikája

Budapest
2019 június 06., 12:10

2006. július 1-jén forgalomba állt a vonalon az első két Combino villamos. Előtte felújították a villamos vonalát, a kanyarokat kiegyenesítették, a megállók peronszintjét az új villamos járószintjéhez igazították.

2009. augusztus 1. és 19. között felújították a nagykörúti villamospályát a Blaha Lujza tér és a Margit híd közötti szakaszon.

2010. július 24-étől augusztus 19-éig a Blaha Lujza tér és a dél-budai végállomások között végeztek pályafelújítást.

2012-ben kisfelújítás volt.

2013-ban ezt egy újabb kisfelújítás követte.

2014-ben a fonódó villamos építése miatt a program megcsúszott.

2015 márciusában a Margit körúton a Török utca és a hídfő között, a Szent István körúton és a Teréz körúton a Tátra utca és az Aradi utca között nagyfelújítás történt.

2017-ben a nagymértékben leromlott szakaszokat javították ki egy, már elavult, technikával 

2018-ban tulajdonképpen 2017-ben sebtiben javított szakasz egy részét kellett újra megcsinálni.

2019-ben június közepétől indul a legújabb felújítás, ahogy azt Urfi Péter kollgéám tegnap

Úgy vártad már, mint a talpra ragadt fost: újítják a 4-6-os villamost

című írásában összefoglalta.

(Wikipédia, Index)

Kiemelt videóink

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.