Kevin Burns, a Juul nevű amerikai elektromoscigaretta-gyártó cég elnök-vezérigazgatója azt üzeni a termékükre rászokó tinédzserek szüleinek, hogy sajnálja a dolgot, és hogy a terméket eredetileg nem tinédzsereknek szánták, ezért reméli, nem a cég volt az, ami valahogy vonzóbbá tette az elektromos cigarettát a fiatalok körében.
A Juul 2015-ös alapítása után hamar az épp akkor berobbanó e-cigi-üzletág legnagyobb szereplője lett 40 százalékos piaci részesedéssel. Azóta kiderült, hogy a piac bővülését elsősorban a tinédzserek hajtották, akik körében szakértők szerint a mai napig járványként terjed az e-cigi-függőség.
Ehhez persze az is kellett, hogy az amerikai hatóságok nem sorolták be rendesen a terméket, ezzel elősegítve, hogy a fiatalok a hagyományos ciginél jóval egészségesebbnek higgyék a terméket, és ne legyenek megfelelően tisztában a veszélyeivel. (ABC)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.