Olyan kemény marketinges szívatásba ment bele a Huddersfield Town csapata, hogy sem az egyébként tényleg legendásan jó brit sportsajtó, sem az angol fociszövetség nem érti, hogy mi történik éppen.
A buli szerdán indult, amikor a csapat hivatalosan bejelentette, hogy egy szponzori megállapodás után így fog kinézni a hazai mezük a most induló idényben:
A látvány annyira irreális, hogy a szurkolók nagy része sem vette komolyan, a focisajtó pedig reklámcélból elkövetett átverésről, alkalmi viccről írt. Annak ellenére, hogy a klub olyan képekkel próbálta bizonyítani, hogy tényleg ilyen mezekkel készülnek a 2019/20-as idényre, amiken az eladásra váró mezeket mutatták:
A következő csavar csütörtökön jött, amikor a csapat felkészülési meccset játszott. Általános megdöbbenésre tényleg ebben a mezben:
A látvány annyira megviselte a fociszövetséget, hogy hivatalosan is odaszóltak a klubnak, hogy komolyan gondolják-e. Amit még mindig nem tud senki. Az FA a Sky kérdésére a következő nyilatkozatot adta ki az ügyről:
„Az FA-nek világos rendelkezései vannak a meccseken viselhető mezek és az azokon elhelyezett reklámok szabályozására. Ha felmerül, hogy egy klub megsérti ezeket, vizsgálatot indítunk, és ha szükséges, megtesszük a megfelelő lépéseket. Felvettük a kapcsolatot a Huddersfield Townnal a 2019/20-as mezükkel kapcsolatban és megkértük őket az álláspontjuk kifejtésére.”
Szóval az a vicces helyzet állt elő, hogy senki sem érti, ez most vicc-e.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.