Az önkormányzati választások előtt is a Fidelitasra bízta a Fidesz a negatív kampányt, így elárasztották a fővárost az óriásplakátok, amiken igyekeztek összemosni az ellenzéki jelölteket Berki Krisztiánnal. Karácsony Gergely sajtótájékoztatóját pedig cirkuszi zenével zavarták meg.
Az RTL Híradója arra lett volna kíváncsi, hogy a Fidesz ifjúsági szervezete mennyit költ az önkormányzati kampányra, ezért megkérdezték Borbély Ádám budapesti elnököt, de nem tudta megmondani, mennyibe kerül a lejárató kampány. Borbély annyit mondott a csatornának, hogy ez egy központi tervezés alatt álló projekt, az éves beszámolóból lehet majd választ kapni.
A plakátokról azt mondta, hogy azok főként a Fidelitas szellemi termékei, de egyeztetnek az anyapártjukkal.
A Fidelitas korábban a 444-nek nem volt hajlandó elárulni, hogy miből finanszírozza a kampányát. Az országgyűlési választások előtti kampányokat még a Fidesz támogatta, és a 2017-es évben a kormánypárttól kapott támogatásuk a szokásos húszmillióról 260 millióra ugrott.