A Telekom kommunikációs igazgatója nyomást próbált gyakorolni az ellenzéki jelöltre, hogy ne használja a kampányában a magenta színt

Rendkívüli hírlevél
Amit 2021-ben azonnal tudni kell.

A nem túl heves, de annál bizarrabb epizódokkal tarkított 2019-es önkormányzati választási kampány eddigi talán legfurcsább dokumentuma az a levél, amit Kutas István, a kormányzattal egyre szorosabb kapcsolatot ápoló Magyar Telekom kommunikációs igazgatója írt Baranyi Krisztinának, az egyesült ellenzék ferencvárosi polgármesterjelöltjének. A kampányhangulatba került Kutas ugyanis arra próbálta rávenni az összellenzéki támogatással induló független jelöltet, hogy változtassa meg kampányagainak ciklámen alapszínét. 

“Mi a Telekomnál szeretjük a magenta színt, ezzel különböztetjük meg magunkat a versenytársainktól. Van magenta pólónk, cipőnk és minden reklámunk és boltunk magentában úszik. Örülünk, hogy Önnek is tetszik ez a szín, de szerintünk sok kedves ügyfelünk számára megtévesztő lehet, ha Ön is ezt használja a hirdetéseiben. Tudjuk, hogy markáns és jó szín, de kérjük váltson egy másik árnyalatra”

- írta a politika iránt is érdeklődő vállalati sajtós.

Baranyi a Facebookra kiposztolt válaszában először is leszögezte, hogy ő is szereti a magenta színt, majd a pontokba szedett választ azzal zárta, hogy 

“5. Sok kedves választó számára megtévesztő lehetne hogy a Magyar Telekom is hasonló színt használ mint én, ha indulna a választáson. Mivel azonban a Magyar Telekom nem indul a választáson, én nem kérem őket hogy váltsanak másik színre. Cserébe ígérem, hogy nem fogok internetelőfizetést és telefonokat árulni.”