Bejött a BKV-nak az egységes toborzókampány: kétszer annyian jelentkeznek, mint korábban

gazdaság
2019 október 25., 17:31
comments 102

Mióta új típusú toborzást indítottak, megduplázódott a BKV-nál az álláshirdetésekre jelentkezők száma, közölte a cég a Világgazdasággal. A nagyszabású kampányt két és fél éve indították, mikor a metrófelújítás miatt több buszvezetőre lett hirtelen szükség. Idén júniusban már az összes járműágazatra egységes megjelenést és üzenetet fogalmaztak meg. A cég szerint bejött: úgy nőtt a jelentkezők száma, hogy jellemzően a nyári időszakban jellemzően kevesebben keresnek állást. 

Hozzátették: a fizikai állományt érinti leginkább a létszámhiány, állandóan keresnek embert járműszerelői és -karbantartói, az infrastruktúra karbantartásával kapcsolatos munkakörökbe.

Az FKF is ráerősített a toborzókampányukra, a Világgazdaság szerint nem csak interneten és nyomtatott sajtóban hirdettek, hanem felkerestek szakközépiskolákat, családsegítő központokat, hajléktalanirodákat is. 

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.