Elkezdték a Facebook új dizájnjának bevezetését, ami így néz ki

Szavazz az elmúlt 7 év 7 legjobb cikkére!

A Facebook elkezdte az új dizájnjának bevezetését – írja az Engadget. Ez egyelőre a felhasználók egy szűkebb csoportját érinti. A kiválasztott felhasználókat egy felnyíló ablak várja, ami megkérdezi, hogy részt akarnak-e venni a felirat megfogalmazása szerint „az új Facebook” tesztelésében. A felület egyszerűsödik a színek élénkebbek lesznek és a CNet szerint fekete hátteret is lehet választani. 

A tesztelőktől a cég visszajelzéseket vár az új dizájnról, de bármikor visszaállíthatják a régit, ami várhatóan tavaszig fog létezni, akkortájban tervezik ugyanis az általános átállást a friss kinézetre. Maga az újfajta kinézet olyan szempontból nem meglepetés, hogy amikor a Facebook 2019. áprilisában bejelentette, hogy milyen változtatásokra készül, egyben ízelítőt is mutattak az új külsőből.

Vannak olyan időszakok, amikor kulcsfontosságú, hogy mindenki gyorsan megbízható információkhoz juthasson. Mi a 444-nél minden nap ezen dolgozunk.

Amennyire tőlünk telik, igyekszünk segíteni eligazodni ebben a gyorsan változó, bizonytalan helyzetben.

De ehhez nekünk is szükségünk van a ti segítségetekre. A lap már eddig is csak a ti támogatásotokkal tudott működni, és a most következő időszakban ez várhatóan még inkább így lesz. Ahogy lelassul a gazdaság és az élet, teljesen érthető módon kevesebb lesz a hirdetés is.

Nekünk viszont most kell a legjobban teljesítenünk, amikor a legnagyobb szükségetek lehet ránk. Hogy a legpontosabb információk birtokában tudjatok döntést hozni a saját életetekről, egészségetekről, biztonságotokról.

Ezért arra kérünk, hogy ha teheted, támogasd a munkánkat. Akár néhány száz forint is számít.

Koronavírus Hírek, háttér