Elkezdték a Facebook új dizájnjának bevezetését, ami így néz ki

A Facebook elkezdte az új dizájnjának bevezetését – írja az Engadget. Ez egyelőre a felhasználók egy szűkebb csoportját érinti. A kiválasztott felhasználókat egy felnyíló ablak várja, ami megkérdezi, hogy részt akarnak-e venni a felirat megfogalmazása szerint „az új Facebook” tesztelésében. A felület egyszerűsödik a színek élénkebbek lesznek és a CNet szerint fekete hátteret is lehet választani. 

A tesztelőktől a cég visszajelzéseket vár az új dizájnról, de bármikor visszaállíthatják a régit, ami várhatóan tavaszig fog létezni, akkortájban tervezik ugyanis az általános átállást a friss kinézetre. Maga az újfajta kinézet olyan szempontból nem meglepetés, hogy amikor a Facebook 2019. áprilisában bejelentette, hogy milyen változtatásokra készül, egyben ízelítőt is mutattak az új külsőből.