A Burger King új reklámjában egy penészes Whoppert mutatnak

Mi is lehetne ínycsiklandozóbb 2020-ban egy penészes hamburgernél? Hát, a Burger King szerint szinte semmi, ezért is néz ki így az új amerikai raklámjuk:

A reklámhoz videó is tartozik:

Az üzenet pedig az, hogy az étteremlánc már több mint 400 amerikai üzletében kivezetett minden mesterséges színezéket, ízfokozót és tartósítószert a Whopperből, és 2020 végére minden amerikai éttermükben eljön ez a váltás. A Whopper pedig így simán meg tud penészedni, mint bármilyen rendes kaja, amit szabad levegőn hagyunk napokon át.

A reklámra azért lehetett szükség, mert az interneten elterjedtek a videók, amik bemutatták, a Burger King és a McDonald's burgereiben olyan sok tartósítószer és más mesterséges anyag van, hogy az átlagos élelmiszereknél sokkal hosszabb ideig nem penészednek be a szendvicsek.

A Burger King szerint az átállással az éttermeikben elérhető hozzávalók több mint 90 százaléka mentes lesz a tartósítószerektől, színezékektől és más mesterséges anyagoktól.

Ugyanilyen okokból a McDonald's is hasonló intézkedéseket jelentett be az Egyesült Államokban már 2018-ban, és rengeteg amerikai gyorsétteremlánc követte ezt a példát. (Washington Post)

A független magyar sajtónak soha nem volt olyan nehéz dolga, mint a járvány alatt.

A kormány nem enged újságírókat az egészségügyi intézmények közelébe, és a járvánnyal kapcsolatos legalapvetőbb adatokat sem osztja meg a nyilvánossággal. A közmédia és a többi propaganda csatorna mindent megtesz a valós helyzet elkenéséért.

A 444-en az elénk állított akadályok ellenére is be tudjuk mutatni, hogy áll a járvány Magyarországon és a világban. A pontos számokat, aktuális trendeket bemutató grafikonjainkból, infografikáinkból több millióan tájékozódnak.

Az ezeket összegyűjtő járványadat-oldalunk az utóbbi hónapokban átvette a közszolgálati média szerepét. Olvasóinkat ezzel nem csak tájékoztatjuk, hanem segítünk nekik egészségesnek maradni, és megőrizni szeretteik egészségét is.