Mi is lehetne ínycsiklandozóbb 2020-ban egy penészes hamburgernél? Hát, a Burger King szerint szinte semmi, ezért is néz ki így az új amerikai raklámjuk:
A reklámhoz videó is tartozik:
Az üzenet pedig az, hogy az étteremlánc már több mint 400 amerikai üzletében kivezetett minden mesterséges színezéket, ízfokozót és tartósítószert a Whopperből, és 2020 végére minden amerikai éttermükben eljön ez a váltás. A Whopper pedig így simán meg tud penészedni, mint bármilyen rendes kaja, amit szabad levegőn hagyunk napokon át.
A reklámra azért lehetett szükség, mert az interneten elterjedtek a videók, amik bemutatták, a Burger King és a McDonald's burgereiben olyan sok tartósítószer és más mesterséges anyag van, hogy az átlagos élelmiszereknél sokkal hosszabb ideig nem penészednek be a szendvicsek.
A Burger King szerint az átállással az éttermeikben elérhető hozzávalók több mint 90 százaléka mentes lesz a tartósítószerektől, színezékektől és más mesterséges anyagoktól.
Ugyanilyen okokból a McDonald's is hasonló intézkedéseket jelentett be az Egyesült Államokban már 2018-ban, és rengeteg amerikai gyorsétteremlánc követte ezt a példát. (Washington Post)