Osztott képernyőn láthatunk két szeretkező hetero párt. Miközben a jobb oldalon fetrengők, akikre nagy betűkkel van ráírva, hogy ők vegánok, megállás nélkül fetrengenek meg sikoltoznak, a bal oldaliakkal, akik a felirat szerint húsevők, sokkal több minden történik. Náluk pillanatokon belül véget ér a szex, ami miatt a nő jó dühös is, a kétségbeesett pasi ezért titokzatos okokból kirohan az utcára telefonálni, ahol - miközben a vegánok még javában dugnak - még a fejére is esik egy légkondicionáló. Így miközben a vegánok elélveznek, egy húsevő meghal, egy másiknak meg meghal a pasija.
Ezzel a videóval járult hozzá a járvány körüli kommunikációhoz a világ legnagyobb állatvédő szervezete, az amerikai alapítású PETA. A Twitterre kiposztolt kampányfilmet azzal az aktualizált szöveggel rakták ki, hogy
“Remélhetőleg egy vegán pasival dekkolsz egy lakásban, hogy tovább bírd a karantént.”
A videó eredetileg a 2016-os Super Bowl idején készült reklámfilmnek. A PETA-nak ugyanis szokása, hogy a tudatosan provokatív kampányfilmjeit megpróbálja méregdrága Super Bowl-reklámként futtatni, hogy a borítékolható visszutasítás is ismertebbé tegye azokat.