Ennyi volt a nyomtatott Cosmopolitannek

Online folytatja Magyarországon minden színes, csillogó női magazinok egyik ősanyja, az 1886-ban New Yorkban alapított Cosmopolitan.  Ezt a magazint itthon kiadó Centrál Média hírlevélben, a főszerkesztő pedig az alanti fb-posztban jelentette be.

A médiapiac átalakulása keményen sújtja a nyomtatott női magazinokat. A magyar Cosmopolitan ahhoz képest egészen sokáig húzta, hogy a nálunk két és félszer népesebb és gazdaságilag erősebb Ausztráliában például már két éve leálltak a nyomdagépek. 

1997-ban ez volt az első, magyarul megjelenő nemzetközi női magazin.

Bár a nyomtatott amerikai anyamagazin még áll, a cég évekkel ezelőtt a digitális terjeszkedést választotta globálisan. 2015 óta Európában és Afrikában sorra indított online helyi kiadásokat. A magyar online verziónak a főszerkesztő szerint 200 ezer alatti napi látogatója van.

Aki gyűjtő vagy rajongó, az legyen résen, mert az utolsó magyar nyelvű nyomtatott kiadás 10-én, vagyis holnap, szerdán jelenik meg.

Vannak olyan időszakok, amikor kulcsfontosságú, hogy mindenki gyorsan megbízható információkhoz juthasson. Mi a 444-nél minden nap ezen dolgozunk.

Amennyire tőlünk telik, igyekszünk segíteni eligazodni ebben a gyorsan változó, bizonytalan helyzetben.

De ehhez nekünk is szükségünk van a ti segítségetekre. A lap már eddig is csak a ti támogatásotokkal tudott működni, és a most következő időszakban ez várhatóan még inkább így lesz. Ahogy lelassul a gazdaság és az élet, teljesen érthető módon kevesebb lesz a hirdetés is.

Nekünk viszont most kell a legjobban teljesítenünk, amikor a legnagyobb szükségetek lehet ránk. Hogy a legpontosabb információk birtokában tudjatok döntést hozni a saját életetekről, egészségetekről, biztonságotokról.

Ezért arra kérünk, hogy ha teheted, támogasd a munkánkat. Akár néhány száz forint is számít.

Koronavírus Hírek, háttér