Lényegében leállt a fehérorosz köztévé adása

Több 444 videó?
Szeretném

Max Seddon, a Financial Times oroszországi tudósítója tett ki egy rövid klipet a Twitterére a fehérorosz köztévé mai adásából.

Miután az állami csatornánál sztrájk kezdődött, a kamerák egy üres stúdiót mutatnak.

Napról-napra csökkent Lukasenka támogatottsága

- írta melllé a tudósító.

Egy helyi újságíró Hanna Liubakova is a sztrájkról posztolt, szerinte ez fontos fejlemény, mert sokan elsősorban a televízióból tájékozódnak, ami az állami propagandát tolta, így a sztrájk miatt most eggyel kevesebb az eszköz az elnök arzenáljában.

A bejegyzsés alatt arról van szó, hogy a munkatársakat már be sem engedik az épületbe, mert az feltételezik, hogy csak alibiből mennének be a munkahelyükre, hogy elkerüljék a retorziókat, de valójában már nem hajlandóak tovább terjeszteni az állami propagandát.