Egy indiai ékszermárka hindu nacionalisták tiltakozása miatt visszavonta 43 másodperces tévéreklámját, amiben vegyes vallású család szerepelt. A Tanishq nevű ékszermárka filmjében egy hindu viseletben lévő terhes nő készül az újszülöttköszöntő bulira, viszont a reklámban szereplő többi nő viseletéből tisztán látszik, hogy a család, aminek a hindu nő a tagja, muszlim.
A reklám üzenete is rímel ezzel, az összetartozást és az egységet hirdetik.
Hindu nacionalisták szerint viszont az ékszermárka a „szerelemdzsihádot” népszerűsíti. A hindu nacionalisták egy része azt hiszi, hogy az Indiában élő muszlim családok direkt hindu nőket igyekeznek találni a fiaik mellé, hogy áttéríthessék a nőket az iszlámra. A dolog mögött áll az is, hogy Indiában jóval több a férfi a fiatal korosztályban, mint a nő, és főleg vidéken nagyon rossz ez az arány, emiatt pedig a más etnikumú férfival szerelmi kapcsolatba lépő hindu nőket gyakran zaklatják, megbélyegzik. A „szerelemdzsihád” elleni heves tiltakozás is erről a tőről fakad.
Az indiai közösségi médiában terjedni kezdtek a Tanishq bojkottjára felszólító felhívások, amiket osztott a hindi nacionalista Bharatiya Janata Párt több tagja is. Az ékszermárka ezért döntött a reklám visszahívása mellett. Közleményükben azt írták, mélyen elszomorította őket az érzelmek ilyen mértékű felkeveredése, és hogy nem volt szándékukban ezt előidézni. A reklámot pedig a megbántott érzelmek mellett a cég alkalmazottjainak biztonságára hivatkozva vonják vissza.