Hazudott az Origo, mikor arról írt, hogy Gyurcsány összeesküvése áll az SZFE-s tüntetések mögött

2020 november 5., csütörtök 12:35

"Megnyertük minden idők egyik legszürreálisabb sajtóperét az Origo ellen," írja csütörtöki közleményében a Demokratikus Koalíció. A Fővárosi Törvényszék jogerős ítélete szerint az Origo valótlan állított szeptember 9-i cikkében, mikor arról írt, hogy információik szerint

"HÁROM NAPPAL EZELŐTT KARÁCSONY GERGELLYEL ÉS ALFÖLDI RÓBERTTEL EGYEZTETETT. A MEGBESZÉLÉSEN RÉSZT VETT AZ INTÉZMÉNY EGYIK DIÁKJA, BOHOS IMRE ÉS AZ EGYETEMFOGLALÁS EGYIK SZERVEZŐJE, RÓZSA LÁSZLÓ IS. A TÉMA TERMÉSZETESEN A SZÍNMŰVÉSZETI EGYETEM VOLT."

Bár a lapnak a helyreigazítás mellett azt is közölnie kell, hogy nem mondtak igazat Gyurcsány Ferencről és az általuk emlegetett titkos találkozó meg sem történt, a cikk végén egyetlen frissítés olvasható azzal a szöveggel, hogy

"Alföldi Róbert kérdésünkre nem válaszolt, a Facebook oldalán tett közzé egy posztot, amiben tagadja a találkozó tényét. Gyurcsány Ferenc is a a Facebook oldalán válaszolt és tagadott, ahogy Karácsony Gergely is."