Kormánymédiás Rogán-ügyi cikket posztolt a Köpönyeg.hu a Facebookon, ez már az OMSZ-nek is sok volt

„Rogán Antal felesége semmilyen földet nem szerzett. Az érintett bank közleményben cáfolta az álhíreket. Origo Itthon #OrigoItthon #RogánAntal”

Egy ilyen szövegű Facebook-poszt önmagában nem lenne szokatlan, ha az Origo, vagy bármely másik kormányzati újság oldalán jelenne meg. Pénteken viszont nemcsak azok a facebookozók találkozhattak a poszttal, akik érdeklődéssel követik a pártszócsőként működő oldalakat,

hanem azok is, akik arra kíváncsiak, milyen idő lesz.

A posztot ugyanis a Köpönyeg.hu nevű, 327 ezer követővel rendelkező időjárás-jelentő oldal közölte:

A Köpönyeg.hu a New Wave Mediához tartozik, ami a KESMA nevű kormányzati óriásalapítvány része - eddig viszont nem volt jellemző, hogy itt is politikai tartalmak jelenjenek meg.

Az oldal követői között nem is aratott nagy tetszést a fordulat, aztán jött még egy csavar. A kommentek között megjelent az Országos Meteorológiai Szolgálat (vagyis egy állami intézmény) profilja, és azt írták:

Akit pedig a Rogán-ügy részletei érdekelnek, hogy pontosan mit cáfolt most a miniszter, és mi értelme van a cáfolatnak, annak érdemes elolvasnia Szily László cikkétRogán ellentámad, hazugozza a felesége okirattal igazolható földügyletét megíró lapokat, perrel fenyegetőzik, miközben minimum egy dologban valótlanságot állít.