Úgy tűnik, a szürke mackónadrág (amiről Bede Márton itt írt ódát) után a Crocs a járványöltözködés újabb nagy nyertese. A kényelmes papucs, amiből legjobban a sima verzió fogy, rendre az Amazon legkeresettebb termékeinek listáján landol. A Business of Fashion azt írja, hogy a cég számításai szerint a tavalyi, 1,3 milliárd dolláros forgalmuk idén 60-65 százalékkal is nőhet. 2020-ban az első féléves bevételük alig haladta meg a 600 millió dollárt, 2021-ben viszont ez már 1,1 milliárd dollárra ugrott.
A vállalat 2002-es indulása óta többször hullámvölgybe jutott, a gazdasági világválság után majdnem csődbe ment. 2013-ban viszont kaptak egy 200 millió dolláros befektetést, 2017-ben pedig lecserélték a menedzsmentet, több saját üzletet nyitottak, és menni kezdett a szekér. Az utóbbi években aztán azzal lettek népszerűek az amerikai tinédzserek körében is, hogy olyan sztárokkal működtek együtt, mint Justin Bieber és Post Malone.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.