Úgy tűnik, a szürke mackónadrág (amiről Bede Márton itt írt ódát) után a Crocs a járványöltözködés újabb nagy nyertese. A kényelmes papucs, amiből legjobban a sima verzió fogy, rendre az Amazon legkeresettebb termékeinek listáján landol. A Business of Fashion azt írja, hogy a cég számításai szerint a tavalyi, 1,3 milliárd dolláros forgalmuk idén 60-65 százalékkal is nőhet. 2020-ban az első féléves bevételük alig haladta meg a 600 millió dollárt, 2021-ben viszont ez már 1,1 milliárd dollárra ugrott.
A vállalat 2002-es indulása óta többször hullámvölgybe jutott, a gazdasági világválság után majdnem csődbe ment. 2013-ban viszont kaptak egy 200 millió dolláros befektetést, 2017-ben pedig lecserélték a menedzsmentet, több saját üzletet nyitottak, és menni kezdett a szekér. Az utóbbi években aztán azzal lettek népszerűek az amerikai tinédzserek körében is, hogy olyan sztárokkal működtek együtt, mint Justin Bieber és Post Malone.
Kommentek
Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.