Okosszemüveget dob közösen piacra a Ray-Ban és a Facebook

TECH
2021 szeptember 09., 16:26
comments 10

Csütörtöktől vásárolható meg az első Ray-Ban Stories szemüveg, a Facebook és a főleg nagyszerű szemüvegeiről ismert cég közös alkotása - írja a Verge. Az ára 300 dollár lesz, és nagyjából mindenhol kapható lesz, ahol Ray-Bant árulnak.

A lényege, hogy a keretben kamerák vannak, amivel fotót és videót is rögzíthetünk, ezek a Facebook View nevű appal szerkeszthetők és megoszthatók. A felvétel indításához megnyomhatunk egy gombot, de hangvezérléssel is működik. A pokoli az egészben az, hogy a szemüvegnek ez a funkciója egyáltalán nem látható, így aztán bárki felvételt készíthet rólunk anélkül, hogy tudnánk.

link Forrás

A szemüveget nagyjából egy óra alatt lehet feltölteni és újabb töltés nélkül hat órán keresztül használható. A memóriája szerencsére véges: kevesebb mint 40 darab 30 másodperces videót vagy nagyjából 500 fotót lehet vele egy nekifutásra készíteni.

link Forrás

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.