„Ne oltasd be magad” - áll a temetkezési vállalat kisbuszán

szeptember 22., szerda 16:53
4

Az észak-karolinai Charlotte-ban körözött múlt vasárnap, épp egy nagy focimeccs kezdete előtt az a kisbusz, amin nagy betűkkel áll, hogy „Ne oltasd be magad”, alatta pedig egy temetkezési vállalat neve és honlapja található.

Azt hinné az ember, hogy a Wilmore Funeral Home abszurd reklámkampányáról van szó, de itt jön az újabb csavar: a Wilmore Funeral Home nem létezik, a feltüntetett honlapon - ami még mindig úgy néz ki, mintha egy temetkezési vállalaté lenne - annyi fogad, hogy „Oltasd be magad. Ha nem teszed, találkozunk hamarosan”. Ha pedig innen továbbkattintunk, egy egészségügyi klinika honlapjára jutunk, ahol regisztrálni lehet az oltásra.

Az akció a BooneOakley kreatív ügynökség projektje.

„Úgy éreztem, a hagyományos reklámok már nem működnek” – mondta a CNN-nek David Oakley kreatív igazgató. „Valami olyasmi szerettünk volna, ami más szemszögből szól az oltások mellett, és kicsit sokkolja is embereket.”

Oakley szerint a megrendelő StarMed az elején aggódott, hogy milyen lesz a kampány visszhangja, Adam Hummell, a vállalat egyik marketingese szerint viszont a hétvége óta jelentősen megugrott a forgalom a vakcinafoglalásnál. (CNN via Kreatív)

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt