„Ne oltasd be magad” - áll a temetkezési vállalat kisbuszán

külföld
2021 szeptember 22., 18:53

Az észak-karolinai Charlotte-ban körözött múlt vasárnap, épp egy nagy focimeccs kezdete előtt az a kisbusz, amin nagy betűkkel áll, hogy „Ne oltasd be magad”, alatta pedig egy temetkezési vállalat neve és honlapja található.

link Forrás

Azt hinné az ember, hogy a Wilmore Funeral Home abszurd reklámkampányáról van szó, de itt jön az újabb csavar: a Wilmore Funeral Home nem létezik, a feltüntetett honlapon - ami még mindig úgy néz ki, mintha egy temetkezési vállalaté lenne - annyi fogad, hogy „Oltasd be magad. Ha nem teszed, találkozunk hamarosan”. Ha pedig innen továbbkattintunk, egy egészségügyi klinika honlapjára jutunk, ahol regisztrálni lehet az oltásra.

Az akció a BooneOakley kreatív ügynökség projektje.

„Úgy éreztem, a hagyományos reklámok már nem működnek” – mondta a CNN-nek David Oakley kreatív igazgató. „Valami olyasmi szerettünk volna, ami más szemszögből szól az oltások mellett, és kicsit sokkolja is embereket.”

Oakley szerint a megrendelő StarMed az elején aggódott, hogy milyen lesz a kampány visszhangja, Adam Hummell, a vállalat egyik marketingese szerint viszont a hétvége óta jelentősen megugrott a forgalom a vakcinafoglalásnál. (CNN via Kreatív)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.