A Putyin-rendszer így próbál pénzt csinálni még a szabad sajtó és a civil szervezetek üldözéséből is

idióta rekordok
2021 december 15., 16:47
comments 2

Bár ez alapvetően egy hírcikk, a végére fel fog robbanni az agyad.

A friss hír: az RT nevű, a putyini propagandát külföldön sugárzó orosz állami tévétársaság beperelt egy kis moszkvai butikot, amiért az "idegen ügynök" feliratú pólókat árult.

Csatlakozz a Körhöz, és olvass tovább!

Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!

Már tagja vagy a Körnek? Itt tudsz belépni.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.