Gyors, olcsó, Kínából jön, már-már függővé tesz és elképesztően népszerű, mi az? Ez a Shein, ami kevesebb mint tíz év alatt a világ egyik legnagyobb divatcégévé nőtte ki magát - az Euromonitor szerint már ez a legnagyobb azon divatcégek között, melyek kizárólag online árusítanak. Jelenleg ez a világ második legnépszerűbb shopping weboldala, fő profilja a női ruhák és kiegészítők, bár férfi- és gyerekruhákat, lakásdekorációt, illetve kisállatoknak szánt kiegészítőket is árulnak.
2021 májusában a Shein kiütötte a nyeregből az Amazont a legnépszerűbb amerikai shopping appok között. Emellett összesen 50 országban volt a legelső az iOs appok listáján, napi 24 millió aktív felhasználóval. Az app maga könnyen használható, jól néz ki, és elég agresszív ahhoz, hogy naponta rávegye az embert, hogy legalább egyszer belépjen és körülnézzen.
Az első 1000 új előfizető most szinte ingyen kipróbálhatja, milyen a Kör tagjának lenni.
Már előfizetőnk vagy? Jelentkezz be!
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.