A felfokozott várakozások ellenére 2021-ben további zsugorodott a magyar autópiac, ebben a globális chiphiány, a fontos alkatrészek szállítási késedelme, az egyre drágább gyártás, a forint gyengülése és a listaárak két számjegyű emelkedése is szerepet játszott – írja a Portolio.
A 2021-ben regisztrált 121 920 személyautó 4,8 százalékkal kevesebb a lezárásokkal terhelt 2020 után is.
A friss értékesítési számok alulmúlják a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) korábbi, visszavágott várakozását is, ami még 126 ezer új autóval számolt.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.