Meghökkentő panaszt voltak kénytelenek kivizsgálni az egyik mentésirányításon a két ünnep között – írja az Országos Mentőszolgálat a Facebook-oldalán.
A történet azzal kezdődött, hogy egy harminc év körüli nő az öt napja tartó csuklófájdalmai miatt hívta a mentőket. A hívástól számított 18 perc múlva a nő ismét telefonált, ezúttal azért, hogy panaszt tegyen, amiért a mentők még mindig nem értek ki hozzá.
Az OMSZ azt írja, hogy a végig türelmes mentésirányító ugyan hosszasan próbálta elmagyarázni, hogy éppen magasabb prioritású eseteknél nyújtanak segítséget az életmentők, a nő nem volt hajlandó elfogadni, hogy a több napos csuklófájdalom miatt bajtársuk nem riaszthat azonnal egy szabad rohamkocsit. A nő ezen felháborodott, és inkább nem kérte a mentők segítségét.
A történetnek azonban itt még nincsen vége. A nő pár óra múlva megint telefonált, de csak azért, hogy kiegészítse a korábbiakat. “A maga balfasz kollégája miatt most elém kerülnek, akiket mentővel hoznak a sürgősségire” – mondta a mentésirányításnak. Az OMSZ kivizsgálta az esetet, szerintük a mentésirányító nem hibázott, az eredményről hivatalosan is tájékoztatták a panaszost.
A posztot gyakornokunk, Benics Márk Péter írta.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.