Mentőt hívott, mert fájt a csuklója, majd 18 perc múlva panaszt tett, mert még mindig nem értek ki hozzá

január 5., szerda 16:00
16

Meghökkentő panaszt voltak kénytelenek kivizsgálni az egyik mentésirányításon a két ünnep között – írja az Országos Mentőszolgálat a Facebook-oldalán.

A történet azzal kezdődött, hogy egy harminc év körüli nő az öt napja tartó csuklófájdalmai miatt hívta a mentőket. A hívástól számított 18 perc múlva a nő ismét telefonált, ezúttal azért, hogy panaszt tegyen, amiért a mentők még mindig nem értek ki hozzá.

Az OMSZ azt írja, hogy a végig türelmes mentésirányító ugyan hosszasan próbálta elmagyarázni, hogy éppen magasabb prioritású eseteknél nyújtanak segítséget az életmentők, a nő nem volt hajlandó elfogadni, hogy a több napos csuklófájdalom miatt bajtársuk nem riaszthat azonnal egy szabad rohamkocsit. A nő ezen felháborodott, és inkább nem kérte a mentők segítségét.

A történetnek azonban itt még nincsen vége. A nő pár óra múlva megint telefonált, de csak azért, hogy kiegészítse a korábbiakat. “A maga balfasz kollégája miatt most elém kerülnek, akiket mentővel hoznak a sürgősségire” – mondta a mentésirányításnak. Az OMSZ kivizsgálta az esetet, szerintük a mentésirányító nem hibázott, az eredményről hivatalosan is tájékoztatták a panaszost.

A posztot gyakornokunk, Benics Márk Péter írta.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt