Dr. Genya a CÖF-kampány után a Super Bowl reklámversenyére lesz hivatalos

reklám
február 8., 16:33
comments 4

Sűrű hetei vannak az Austin Powers-filmekből ismert - eredetileg Mike Myers által alakított fiktív karakternek - Dr. Genyának, aki január közepén bukkant fel a magyar választási kampányban, méghozzá Gyurcsány Ferencet alakítva.

A plakátokon majd a később reklámként terjedő kisfilmben a főgonosz Dr. Genya klónját, Kicsi-Ént alakították át Márki-Zay Péterre, és így játszották el az Austin Powers – Aranyszerszám című James Bond-paródia egyik jelenetét. Erre futotta a kormánypárt kreatívoknak:

Ez pedig az eredeti jelenet:

Dr. Genya a fideszes kreatívok szobáiból februárban visszatér az Egyesült Államokba, és a február 13-i Super Bowl reklámblokkjának egyik fontos szereplője lesz. Erre utal egyértelműen az a teaser, amit a General Motors hozott nyilvánosságra kedden, és amiben (Gyurcsány helyett) ismét Myers alakítja Genyát - majdnem pontosan húsz évvel az Aranyszerszám bemutatója után. (Kicsi Én visszatéréséről egyelőre nincs hír.)

Myers egyébként - ahogy a három epizódot rendező Jay Roach is - régóta hangoztatta, hogy szívesen visszatérne egy negyedik Austin Powers-filmben, de ebből egyelőre semmi sem valósult meg. Könnyen lehet viszont, hogy ez a kis teaser egy újabb epizód beharangozójaként is funkcionál.

A General Motors nem fusizott, de a magyar kormánypárt által finanszírozott, a gyurcsányozós kampányt felvállaló CÖF-CÖKA esetében ugyanez nem biztos, hogy megáll. Néhány hete kerestük a szerzői jogokat birtokló Warner Mediát, hogy vajon hozzájárultak-e, hogy az államilag finanszírozott CÖF-CÖKA használja a terméküket, de nem reagáltak.

Korábban a Trump-kampányt beperelte a vállalat, amikor engedély nélkül használtak hangbetéteket. (Screenrant)

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt