Az Austin Powersből nyúlt képpel alázza Márki-Zayt és Gyurcsányt a CÖF

január 19., szerda 18:28
15

A fanatikusan kormánypárti és államilag feltőkésített CÖF-CÖKA-hoz tartozó Kövess Minket 2022 Kft. az Austin Powers – Aranyszerszám című James Bond-paródiából nyúlt képpel alázza Márki-Zay Pétert és Gyurcsány Ferencet. A főgonoszt, Dr. Genyát és a klónját, Kicsi-Ént alakították át a két ellenzéki politikusra:

Fotó: Urfi Péter / 444

A Redditre feltöltött plakátfotón látszik, hogy konkrétan erről a fotóról nyúlták Gyurcsány és Márki-Zay testét:

Egy jelenet az Austin Powers – Aranyszerszám című 2002-es vígjátékból Fotó: Archives du 7eme Art/Photo12 via AFP

Természetesen videó is készült a „poénról”:

Megkerestük a szerzői jogokat birtokló Warner Mediát, hogy megengedték-e, hogy az orbánista szervezet használja a terméküket, amint válaszolnak, a cikket frissítjük. Mindenesetre kicsi az esély rá, a Warner ugyanis a Trump-kampányt is beperelte, amikor felhasználták a zenéjüket.

Az rtl.hu két hete arról írt, hogy a Fidesznek akár 3-4-szer annyi választási plakátja is lehet majd a kampányban, mint az ellenzéknek: az ellenzéki összefogás kb. 2-3 ezer felülettel számolhat, míg a kormánypártok a korábbi tapasztalatok alapján akár 5-8 ezer helyen is hirdethetik majd az üzeneteiket.

László Róbert, a Political Capital szakértője akkor a lapnak azt mondta: „A Fidesz papíron ugyanannyit költhet kampányra, mint bármely riválisa, a valóság azonban nagyon távol van a választási törvények betűjétől. Nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy tizenkét éve egymást érik a társadalmi tájékoztatásnak álcázott kormányzati kampányok, és akkor még nem említettük az állami médiára költött százmilliárdokat, a kormány által irányított médiabirodalmat.”

A facebookos hirdetések között is hatalmas a kormánypárti fölény.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt