A megrendelő megnevezésének és a megkülönböztető figyelemfelhívás hiánya miatt rótt ki több mint kétmillió forintos (2,062 millió) bírságot a TV2 szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa e heti ülésén. A tanács helytelenül közvetített virtuális reklám miatt is figyelmeztette a szolgáltatót – hivatkozik az NMHH közleményére a Telex.hu.
A „Digitalizáció” és a „Digitalizáció/gyerekek/legnagyobbvállalkozás.hu” című, februárban összesen 1031-szor leadott reklámokat a tartalmuk alapján politikai reklámként kellett volna közzétenni az erre vonatkozó megkülönböztető figyelemfelhívással és a megrendelő egyértelmű megnevezésével. A közlemények üzenetükkel, szín- és formavilágukkal a Megoldás Mozgalom nevű politikai párt népszerűsítését szolgálhatták – áll a közleményben.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.