Mészáros Lőrinc plakátcége örülhetett igazán az Orbán-kormány tavalyi köztéri kampányainak, ugyanis a felcsúti vállalkozó érdekeltségébe tartozó Publimont Kft. 2021-ben 12,8 milliárd forint árbevétellel, 4,4 milliárd forint nyereséggel és 1,7 milliárd forint osztalékkal zárt. A Publimont Kft. (egykori Simicska-cég) ezzel a közterületi reklámpiac messze legnagyobb szereplője. Még 2019-ben egyszer már sikerült 11 milliárd fölé vinni a forgalmat, de a 12,8 milliárd forint abszolút rekord, mint ahogy a profit is az. Emlékezetes, hogy 2021-ben az Orbán-kormány oltási kampányai, valamint a nemzeti konzultáció plakátjai beborították az országot.
"A minőség melletti elkötelezettség, és a felkészült, lelkes munkatársak munkája eredményeként a cég folyamatos fejlődést mutat. Reklámfelület állománya több, mint 11.000 reklámtáblából áll, melyek az ország egész területén a fővárostól a megyeszékhelyeken át a nagyvárosokban a tömegközlekedési vonalak frekventált helyein és a forgalmas utak mentén egyaránt megtalálhatóak" - közli magáról a Publimont, amely az egyik tulajdonosa a Mahir Cityposter Kft.-nek is, amely szintén meghatározó szereplője a piacnak, hiszen mintegy 1250 darab hirdetőoszlop tartozik hozzájuk.
A cég tavaly szintén remek évet zárt: 1,4 milliárd forintos forgalom 205 millió forintos nyereséghez volt elég.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.