Az Igazságügyi Minisztérium fogyasztóvédelmi eljárást indított a Wizz Air ellen

belföld
2022 augusztus 22., 11:36

Az Igazságügyi Minisztérium fogyasztóvédelmi eljárást indított a Wizz Air légitársasággal szemben az elmúlt időszakban gyakorivá vált járattörlések és az utasok nem megfelelő tájékoztatása miatt.

A panaszok szerint a légitársaság nem nyújtott tájékoztatást és segítséget járatkésések és járattörlések esetén; nem biztosított szállást és átfoglalást, többletköltséget okozva ezzel az utasoknak; nem válaszolta meg 30 napon belül a fogyasztói beadványokat; valamint emelt díjas telefonos ügyfélszolgálatot működtet, ezzel is megsértve a jogszabályokat és a magyar fogyasztók jogait.

Az egyik utolsó ilyen ügyről a 444 is beszámolt, akkor az angliai Lutonban hagyták több mint másfél napra az utasokat tájékoztatás nélkül, miután a járatukat törölték.

Emiatt a szakmai irányító Igazságügyi Minisztérium kezdeményezésére fogyasztóvédelmi hatósági vizsgálat indult Budapest Főváros Kormányhivatalánál a magyar fogyasztók védelme érdekében. Az eljárás célja az esetleges jogsértő magatartás feltárása, megszüntetése és szankcionálása. (MTI)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.