A TV2-nek 25 év sem volt elég, hogy megtanuljon élvezhető realityt készíteni

tévé
  • Link másolása
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • Tumblr
  • LinkedIn

Ajándékozás

Cikkek ajándékozásához Közösség vagy Belső kör csomagra van szükséged.

Ha már előfizetőnk vagy, jelentkezz be! Ha még nem, válassz a csomagjaink közül!

„Nagyon érzelmesnek gondolom magam, mélyebbre szoktam menni a hölgyekkel kapcsolatban” – mondta Ádám, aki vállalkozóként dolgozik és sebezhetőnek tartja magát, egyáltalán nem mellékesen pedig a pénzért érkezett a TV2 dating show-nak nevezett új műsorába, a Money or Love-ba.

A vasárnap bemutatott új társkereső reality műsorvezetését Demcsák Zsuzsa kapta meg, akinek munkája az első részben abból állt, hogy estélyi ruhában izzadva és mereven kérdezgette a társ- és pénzkeresésben résztvevő hat lányt és hat fiút, hogy mégis miért érkeztek ebbe az elképesztően rosszul bevilágított és semmi újdonságot nem adó showműsorba.

Pedig nagyon szeretett volna nagyot dobni a csatorna, legalábbis Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója a nyáron még azzal a szöveggel promózta ezt az egészet, hogy „ilyen nagyszabású, több hónapig tartó napi műsort tengerentúlról nem forgatott még senki kábelcsatornára.”

Csatlakozz a Körhöz, és olvass tovább!

Ezt a cikket teljes terjedelmében csak előfizetőink olvashatják el. Légy része a közösségünknek, segítsd a 444 működését!

Már előfizetőnk vagy?
Jelentkezz be!
Kapcsolódó cikkek