Brad Pitt méregdrága, nemfüggetlen kozmetikai márkát indított

szeptember 21., szerda 18:33
5

Úgy tűnik, Brad Pitt komolyan gondolja, hogy színészként meg vannak számlálva a napjai, mert egyre-másra bukkannak fel a különböző projektjei. Hétvégén szobrászként mutatkozott be egy finnországi kiállításon, szerdán pedig a brit Vogue-on jelentette be, hogy genderless, vagyis bármelyik nem által használható kozmetikai márkát indított Le Domaine (azaz A birtok) néven.

Brad Pitt és egy üveg, amiben nem tudjuk, mi van. Fotó: Le Domaine / Facebook

A márkát a Perrin borászcsaláddal alkotta meg Pitt, akikkel szőlőültetvénye, a Chateau Miraval népszerű rozéját is készítette. Ez ugyanaz a birtok és ültetvény, amiből Angelina Jolie eladta részesedését egy orosz oligarchának, Pitt pedig beperelte emiatt exfeleségét. (Jolie közben ennél súlyosabb dolgok miatt pereli az FBI-t, Pitt kapcsán.)

A Vogue cikkéből kiderül, hogy:

  • Pitt nem volt hajlandó demonstrálni az újságírónak a bőrápolási rutinját,
  • tudja, hogy nagyon telített a szépségpiac, de hát a saját bőrén tapasztalta a változást a kencéktől, nem volt mit tenni,
  • nagyon tetszik neki, amit Gwyneth Paltrow csinált a Gooppal,
  • nagyon sok tudományos kutatás és fejlesztés áll a márka mögött,
  • a bio és vegán termékek újratölthetők, a kupakok régi boroshordóból készülnek.

Ha valakit izgalomba hozna a világ kb. egymilliomodik celebkozmetikuma, egyelőre négy termék kapható: egy szérum, két krém és egy arctisztító emulzió, az áruk 70 és 350 euró között mozog, szóval abszolút luxuskategória. Jön a karácsony!

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt