A Netflix leszerződött a Barb nevű közönségméréssel foglalkozó ügynökséggel, akik ezentúl folyamatosan mérik majd a streamingszolgáltató műsorainak nézettségét. Ezeket az adatokat aztán a hirdetők, a versenytársak és az újságírók is felhasználhatják majd.
A Netflix eddig csak esetenként számolt be egy-egy sikeres műsorának adatairól, a váltás így jelentős lépésnek számít. A Barb, amely a Broadcasters' Audience Research Board rövidítése, novembertől kezdi meg az adatok publikálását.
A Netflix azért is dönthetett úgy, hogy megnyitja a platformját a közönségmérések előtt, mert a hírek szerint arra készül, hogy reklámokat helyezzen el a szolgáltatásában.
(BBC)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.