Februárig harminc százalékkal növeli a személyes és a telefonos ügyfélszolgálat munkatársainak számát az MVM. Ez azt jelenti, hogy 400 embert vesznek fel, írja az Energiaügyi Minisztérium közleménye.
„Az MVM az előző évek átlagos megkereséseihez optimalizálta ügyfélszolgálati csatornáinak kapacitását. A lakossági energiaszolgáltatásban bekövetkezett változások nyomán terhelésük az elmúlt hónapokban jelentősen megnőtt.”
Ezzel nehéz lenne vitatkozni. A lenti fotót októberben csináltam az MVM Fiumei úti irodájánál, hónapokkal a rezsiemelés bejelentése és az első magasabb számlák postázása után.
Minek állnak sorba, ha van internet és telefon, kérdezhetnénk. Augusztustól októberig én is jó párszor próbálkoztam ezekkel, telefonon csak egyszer jutottam élő emberig, online egyszer sem. A Fiumei útra azért mentem, mert odaküldtek egy kisebb ügyfélszolgálatról, ahol sorra kerültem ugyan, de pont nem tudtak elintézni mindent, amire szükségem lett volna. „Szar minden” - foglalta össze a helyzetet az egyik ottani ügyintéző.
A bővítés három ütemben történik, az új dolgozókat hetekig oktatják, sőt:
„A vállalat a várakozók kényelmét fokozó további intézkedéseket is bevezetett: már 14 állandó irodájában biztosít ingyenes wifi szolgáltatást. Egyes helyszíneken több szék, meleg tea, hősugárzó áll az ügyfelek rendelkezésére.”
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.