Közel húszmilliárd forintot, egészen pontosan 19,6 milliárd forintot vert el társadalmi célúnak nevezett kampányokra tavaly a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda, derül ki az Átlátszó összesítéséből. A lap szerint az összeg nagy része,
16,6 milliárd forint került a kormánymédiához.
Az Átlátszó összesítése szerint a kampányonkénti költés:
- Magyarország előre megy, nem hátra 1 839 042 330 Ft
- Szja-mentesség 976 406 120 Ft
- Minimálbér 963 987 500 Ft
- Otthonteremtés 974 406 213 Ft
- Gyermekvédelmi népszavazás 5 176 824 785 Ft
- Magyar Falu 203 765 625 Ft
- SZÉP-kártya 980 433 366 Ft
- Társadalmi célú reklám (TCR) kampány 2 297 223 326 Ft
- Őrizzük meg Magyarország biztonságát 2 023 734 843 Ft
- A béke a háborús infláció ellenszere 2 053 173 176 Ft
- Háborúban összefogásra van szükség 2 050 387 153 Ft
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.