Ynon Kriez, a Mattel vezérigazgatója nemrég úgy fogalmazott, a Marvel sikereit látva szeretne létrehozni egy „Mattel-univerzumot”, vagyis meglovagolnák a Barbie-film sikereit azzal, hogy a Mattel más márkáit is szerepeltetnék hollywoodi filmekben. Így van rá esély, hogy elkészülhet a Polly Pocket-film vagy, hogy a fiúk se maradjanak ki a buliból, a Hot Wheels-film is.
A Mattel eladásai egyébként 12 százalékkal csökkentek a június végéig tartó három hónapban, arról viszont egyelőre nincs adat, hogy mennyi pénzt fognak keresni a most megjelent Barbie-filmből. Ami biztos, hogy a Mattel részvényei az elmúlt egy hónapban közel 16 százalékkal emelkedtek, a vállalat nettó nyeresége pedig 27 millió dollár lett, ami felülmúlta a Wall Street várakozásait, annak ellenére, hogy a tavalyi év azonos időszakához képest csaknem 60 százalékkal csökkent.
A Mattel egyébként szerdán jelentette be, hogy távozik a cégtől Richard Dickson operatív igazgató, aki részt vett a Barbie márka újjáélesztésében. Dickson a Gapnél folytatja vezérigazgatóként. (BBC)