Elnézést kért két utasától az Air Canada, akik nem voltak hajlandóak összehányt széken utazni.
Susan Benson volt a légitársaság Las Vegasból Montrealba tartó járatának egyik reklamáló utasa, ő számolt be az eset körülményeiről a Facebookon.
Benson azt írta, eleinte nem pontosan értették, hogy mi történik, de aztán kiderült, hogy az előző út során valaki behányt. A személyzet, az utas elbeszélése szerint, parfümmel és darált kávéval igyekezett semlegesíteni az ülést beterítő hányás szagát, de nem járt túl nagy sikerrel.
Az utaskísérő ugyan sajnálkozott az eset miatt, de a gép tele volt, nem tudott mit tenni, a darált kávé és a parfüm pedig nem tudta semlegesíteni a hányást. Az ülés nedves volt és büdös, sőt, Benson az ülésen látható hányásdarabokról is beszámolt.
A pilóta „erélyesebb” volt az utaskísérőnél, és közölte az utasokkal, hogy vagy helyet foglalnak, vagy leszállítják őket. Amikor Benson panaszt tett, a pilóta jelezte számára, hogy amennyiben tovább problémázik, nemcsak leszállítják, de a társaság tiltólistájára is rákerül. Végül Bensont és társát is leszállíttatták.
Az utas azt írta a posztban, szégyellte magát, hogy kanadai, és szégyellte magát a társaság nevében is.
Az Air Canada kivizsgálta az esetet és bocsánatot kért az utasoktól, akik nem elvárható bánásmódban részesültek. (BBC)