Egy evőeszköztartót vitt vissza az egyik vásárló a budapesti, Örs vezér téri Ikeába, ahol, miután sokat kellett várni, felvett egy bejövő telefonhívást, és még mindig beszélt, amikor sorra került. Ekkor a hívó türelmét kérte, majd az ügyfélszolgálatossal letárgyalta, hogy mit szeretne, és hogyan kéri a visszatérítést. Mindent elintézett, de miután hazaért és ránézett a visszárubizonylatra, azon a vevő megnevezésénél azt találta, hogy: telefonáló fasz.
Az Ikea ügyfélszolgálatosa a Balázsék című rádióműsorban mondta el, hogy az Ikea a történtek óta megvált tőle, de szerinte a cég korrekt volt.
„Nyilvánvalóan sok volt, nem így kellett volna reagálnom. Én azért annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne. Legalább valaki odaböki, hogy visszavét, de még annyi se volt. Le tudtam utána vele kommunikálni, hogy bankkártyára vagy levásárló-kártyára kéri a visszatérítést. Két hete folyamatosan nyomtam, aztán kicsit elszakadt a cérna. Nyilván nem így kellett volna reagálni.” Azt mondta, miután a történtek bekerültek a hírekbe, „egy ekkora multicég nem tudta megtenni”, hogy megtartsa őt. (24.hu)