„Vitézy Dávid a Fidesz hekkje, mindenki tudja, hogy hozzájuk tartozik.”
Ezzel a Magyar Péter-idézettel és a politikus képével hirdet a Facebookon és az Instagramon a Párbeszéd-Zöldek párt. Az idézet a tiszás politikus április 11-ei, Magyar Hangnak adott interjújából származik.
A Demokratikus Koalíció baloldali blokkjába beolvadt, választáson önállóan még sosem induló Párbeszéd látszólag jobban bízik Magyar marketingerejében és kredibilitásában, mint a sajátjában. Ezt bizonyítja a Facebook-hirdetés leírása, amiben csak egy mondatot ír a párt: „nem mi mondjuk”.
A Facebook-hirdetés egy április 23-ai bejegyzést népszerűsít. Aznap viszont nem volt ilyen poszt a Párbeszéd oldalán, így a párt nem egy, már meglévő bejegyzését kezdte hirdetni. Hanem létrehozott egy posztot a Meta-hirdetéskezelőben, és azt kezdte el terjeszteni.
A Párbeszéd Facebook-oldalán az organikus posztok általában két számjegyű lájkszámot szoktak elérni, ezzel szemben ezen a bejegyzésen már közel 6500 lájk van. A Facebook kimutatása alapján eddig 20-25 ezer forintot költött a párt a bejegyzés népszerűsítésére.