Szoboszlai Dominik után Rossi Márkó is reklámfilm-főszereplő lett, nyilván a nagyközönség foci-Eb-lázára aspirálva. Az olasz–magyar szövetségi kapitány a Mol színeiben jelentkezett egy közepesen kellemetlen érzéseket keltő videóval.
Úgy tűnik, fociválogatott témában manapság csak cringe vonalon lehet labdába rúgni, ennek a klipnek a láttán például a hetvenes-nyolcvanas évek általános iskolai ünnepségeinek esküdözős-fogadkozós hangulata köszön vissza. A film arról szól, hogy Rossi Mester megjelenik az üres Puskásban,
bemegy a kezdőkörbe, hogy három, az elhagyatott lelátó különböző pontjain egymagában üldögélő, random összeválogatott híresség fogadalmat tegyen neki. Mármint mindenki megfogad valamit arra az esetre, ha a magyar fociválogatott jól szerepelne az Európa-bajnokságon.
A focistának indult Marics „Valmar” Peti énekes a jobb mellizmára tetováltatja Rossi mester arcát, ha legyőzzük Svájcot:
Epres Panni modell megvendégeli a válogatottat, ha megfingatjuk a németeket, ráadásul plüsshatású textil focilabdát fog felszolgálni nekik desszert gyanánt:
Lukács Tankcsapda László pedig a skótok megszívatása esetén fog annyi kilométert lefutni, ahány éve tankcsapdázik – vagyis 35-öt.
A film egyetlen erénye, egyben a főszereplő istentelen nagy szerencséje, hogy Rossinak nem kell megszólalnia benne. Csak a minimalista arcjátékára van szükség, abban pedig egész jó.
Még mindig nem világos, mit reklámoz ezzel a Mol? Hát semmit, a filmet arra futtatják ki, hogy a nézők is fogadjanak meg valamit a magyarok jó Eb-szereplésének esetére. Az újévi fogadkozás népszerűtlenségét tekintve ez igazán bátor kísérleti húzás.
Hogy micsoda veszélyei vannak egy nem színész felesleges beszéltetésének, azt tökéletesen illusztrálta szegény Szoboszlai Dominik őrülten kellemetlen Telekom-reklámja, amiben az FC Palermo mezét viselve mondott fel egy totál zagyva öltözői lelkesítő szöveget, valami végképp érthetetlen „magyar tuningról” hadoválva. Olyan hangsúlyozással, mintha az U5-ös csapat tagjaihoz beszélne. Ami nem az ő hibája persze, hanem azoké, akik még az első próbafelvételek után is ragaszkodtak a beszéltetéséhez.