Valami nincs rendben ezekkel a logókkal

Média
2013 november 08., 13:13

Például ezzel:

cola

Vagy éppen ezzel:

micro

Esetleg ezzel:

master

Paula Rúpolo dizájner készítette a nagy színváltós márkaprojektet, amiben a legnagyobb versenytársak színeit keverte össze. Az eredmény szerinte azt bizonyítja, hogy a logók színe szinte fontosabb, mint a felirat és a forma, és erősebben társítjuk magához a márkához. Így ha kicseréljük a színt, jól ismert logók válnak szinte felismerhetetlenné. Vagy legalábbis elég furcsává.

(via)

Bónusz: Király András alkotása

444_index

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.