Valami nincs rendben ezekkel a logókkal

2013 november 8., péntek 12:13
3

Például ezzel:

cola

Vagy éppen ezzel:

micro

Esetleg ezzel:

master

Paula Rúpolo dizájner készítette a nagy színváltós márkaprojektet, amiben a legnagyobb versenytársak színeit keverte össze. Az eredmény szerinte azt bizonyítja, hogy a logók színe szinte fontosabb, mint a felirat és a forma, és erősebben társítjuk magához a márkához. Így ha kicseréljük a színt, jól ismert logók válnak szinte felismerhetetlenné. Vagy legalábbis elég furcsává.

(via)

Bónusz: Király András alkotása

444_index

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt