A GVH azért bírságolta meg a gyártó Maspex Olympos Kft-t, mert
2012. áprilisa és 2012. júniusa között a reklámokban olyan üzeneteket fogalmazott meg, amelyekben a 14. évüket be nem töltött kiskorúakat közvetlenül szólította fel termékének megvásárlására.
A KUBU italokon megjelenő világító matricákon megtalálható kód feltöltésével a hetente megrendezett sorsolásokon különböző tárgyakat lehetett nyerni. (MTI)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.